Etusivu - Jyväskylän seurakunta

Jyväskylän seurakunta on Suomen evankelis-luterilaisen kirkon suurin seurakunta.

OVERVIEW

This site jyvaskylanseurakunta.fi currently has an average traffic classification of zero (the lower the better). We have audited nineteen pages within the site jyvaskylanseurakunta.fi and found one hundred and eleven websites associating themselves with jyvaskylanseurakunta.fi. There is one mass media accounts linked to jyvaskylanseurakunta.fi.

JYVASKYLANSEURAKUNTA.FI RANKINGS

This site jyvaskylanseurakunta.fi has seen alternating levels of traffic within the past the year.
Traffic for jyvaskylanseurakunta.fi

Traffic ranking (by month) for jyvaskylanseurakunta.fi

Traffic ranking by day of the week for jyvaskylanseurakunta.fi

Jyväskylän Katulähetys

Jyväskylän Katulähetys on kristilliseltä pohjalta toimiva, yleishyödyllinen, voittoa tavoittelematon yhdistys. Yhdistyksellä on vankka kokemus alkoholistien, sekakäyttäjien ja huumeongelmaisten sekä vankilasta vapautuvien parissa tehtävästä työstä. Samoin eri tavoin syrjäytyneiden auttamisesta ja pitkäaikaistyöttömien työllist. Kankitie 14, 40320 Jyväskylä.

Etusivu - Kirkkopäivät

Kirkkopäivät on valtakunnallinen, vahvasti paikallisväritteinen kaiken kansan kaupunkifestivaali ja avara ikkuna 2000-luvun kirkkoon. Seuraavat Kirkkopäivät järjestetään Jyväskylässä 17. Tammikuussa 2018 vietettiin Kirkkopäivien 100-vuotisjuhlaa Helsingin Kalliossa Kirkkopäivien alkujuurilla Sovinto 100 -tapahtumassa. Kirkkopäivien 100-vuotisjuhla Sovinto 100 Helsingin Kalliossa 19.

parikalaa.net

Ilta opiskelijoille ja nuorille aikuisille, Vapaudenkatu 24. Sinun puolestasi annettu - Antero Toikka - Kansakoulukatu 5. Kalenterin tarjoaa Jyväskylän seurakunnan oppilaitospapit.

Suvimäen Klubitalo

Klubitalo on mielenterveyskuntoutujien ja palkatun henkilökunnan muodostama yhteisö, joka tarjoaa arkeen tavoitteellista toimintaa ja vertaistukea. Se auttaa kohtaamaan arjen mukanaan tuomia haasteita sekä vähentämään yksinäisyyden tunnetta. Klubitalo kannustaa jäseniään myös opiskelemaan ja työelämään. Eininki, tunnelma jollaista ei ole muualta löytynyt. Rajakatu 41, 40200 JYVÄSKYLÄ. Puhelin 014 - 211 288.

WHAT DOES JYVASKYLANSEURAKUNTA.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of jyvaskylanseurakunta.fi Mobile Screenshot of jyvaskylanseurakunta.fi Tablet Screenshot of jyvaskylanseurakunta.fi

JYVASKYLANSEURAKUNTA.FI HOST

We discovered that a lone root page on jyvaskylanseurakunta.fi took eight hundred and fifty-nine milliseconds to load. We could not discover a SSL certificate, so therefore our parsers consider this site not secure.
82.118.223.164

Etusivu - Jyväskylän seurakunta

DESCRIPTION

CONTENT

This site jyvaskylanseurakunta.fi states the following, "Minä tiedän, että lunastajani elää." Our analyzers noticed that the website also stated " Hän sanoo viimeisen sanan maan päällä." The Website also stated " Pääsiäisen ihme on äärimmäinen osoitus äärimmäisestä toivosta, kesäkuussa arkkipiispaksi vihittävä Tapio Luoma sanoo. Pääsiäinen on kristinuskon suurin juhla. Pääsiäisjakso alkaa palmusunnuntaista ja jatkuu helluntaihin."

MORE WEBSITES

Jyväskylän seutu

Seutu - sen ydinalue sekä muut yhteistyökunnat - tarjoaa erinomaiset asumisen, työskentelyn, yrittämisen, opiskelun ja vapaa-ajan mahdollisuudet. Elämänlaatua ja elämyksiä keskellä Suomea.

Käytetyt urheiluvarusteet Jyväskylä Laatutuotteita halvalla

Ahjokatu 15, 40320 JYVÄSKYLÄ Puh. Ostamme ja myymme laadukkaita varusteita. Käytetyt ja uudet urheiluvarusteet Jyväskylästä. Jyväskylän Sportti-Divari tarjoaa asiakkailleen uudenveroiset käytetyt sekä myös uusia urheiluvarusteita Jyväskylän Seppälässä. Me myös ostamme nykyaikaiset kunnossa olevat välineesi, kysy lisää! Valikoimastamme löytyy paljon erilaisia tarvikkeita ja välineitä sekä kesä- että talvilajeihin.

Jyväskylän Tanssiopisto Taitoa ja tavoitteita, iloa ja elämyksiä!

Taitoa ja tavoitteita, iloa ja elämyksiä! Jyväskylän Tanssiopisto järjestää korkeatasoista ja tavoitteellista tanssin taiteen perusopetusta. Tanssitunteja on kaikenikäisille tanssinharrastajille, lapsille, nuorille ja aikuisille. Tanssisalimme ovat helposti saavutettavissa aivan Jyväskylän keskustassa. Monipuolisesta tuntivalikoimastamme voit valita juuri itsellesi sopivat tanssilajit, tasot ja tuntimäärät. Katso kaikki aikataulut täältä! 044 36 99 700.

Jyväskylän Tennisseura - JTS ry

74 Tykkimäki Tour, Keski-Suomi. Pojat ja tytöt midi- ja minitennis.

Jyväskylän työterveys - Aina lähellä

Terveyden ja työn asiantuntija, joka tarjoaa monipuolisia työterveys- ja työhyvinvointipalveluita asiakasyrityksille ja -yhteisöille. Tuo yrityksesi aidon työterveyshuollon piiriin! Saat meiltä kilpailukykyisen tarjouksen.